Sedih .

Salam. Pernah tak korang rasa bila sebenarnya korang nak cerita atau tulis sesuatu tapi tak tahu dari mana nak mulakan ? Semua orang pernah rasa. Itulah apa yang aku rasa sekarang. Aku nak cerita semua benda tapi aku tak tahu nak cerita mana satu dahulu dan macam mana nak explain tentang cerita tu. Aku nak luahkan tapi tak boleh. Sedih.

Oh ya, aku nak tulis pasal eh entahlah aku pun tak tahu nak bagi title apa. Aku ada terbaca satu blog ni tuan empunya blog ceritalah dia ni jenis macam mana. Karakter dia semualah. Aku pun baca. Tapi tak semualah. Aku mula terfikir benda yang dia tulis ni dia ada terfikir tak sama ada dia pernah buat ke tidak. Sebab kebanyakkan yang dia tulis tu macam mainstream sangat. Maksudnya benda yang semua orang pernah buat dan selalu buat. Maafkan aku. Mungkin aku cepat menilai orang tanpa meneliti atau menyiasat terlebih dahulu tapi bila dia dah listkan bukan bmain banyak lagi, aku rasa lain. Aku rasa macam eh betul ke dia ni macam ni. Tapi, siapalah kita nak judge orang. Biarlah dia kan. Maafkan aku sekali lagi kepada sesiapa yang baca ni walaupun memang tiada siapa yang baca. Sedih.

Aku tak faham kenapa ramai vlogger international suka buat giveaway. Aku tak faham kenapa diorang suka sangat bagi hadiah yang aku suka. Aku tak faham kenapa diorang rajin beli barang untuk giveaway. Aku tak faham dari mana diorang dapat duit dan akhir sekali, aku tak faham kenapa aku selalu tak menang. Sedih.

Maaf jikalau bahasa aku terabur. Manusia tiada yang sempurna. Peace.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tambahan :
Aku dah cakap dekat diri aku, aku takkan tulis tentang siapa yang aku minat dan suka dekat dalam blog sebab aku rasa benda tu tak sesuai. Tambahan lagi, aku memang tak minat atau suka dekat sesiapa. Mungkin minat itu ada tapi entahlah. Siapa je suka aku kan ? Sedih.

Sekian .

No comments :