Sept-Oct

battle with your own feelings are the worst .

- sekali lagi, aku rasa down sebab aku fikir apa yang orang fikir pasal aku. I keep feeling down because of that. Kenapa lah wahai otak, wahai hati? Can we just ignore them? Kadang kadang aku fikir benda yang actually orang tak kisah pun. Am i too sensitive ? Okla to be honest, yes, im a sensitive person haih. 

- another thing, i could feel how uneasy that person is when im around. Alahai, awak (jantina dirahsiakan) janganlah tunjuk sangat tapi takpalah, hak awak, heh. Takpa, redha. 

- Bro, aku rindu nak bergurau dengan kau. Jangan buat aku rasa bersalah, pls ? Things getting awkward pulak sekarang sedih aku huhu 

- Semua orang kelakar kecuali kau sebab kau tak kelakar. Tak faham? Takpa, diam diam je.

- Take care of yourself, ok ?




Sleepless night. Harap takda eyebag atau dark circle sobs jadi, aku tidur dulu, good night .


No comments :