Cakap

Semua orang cakap 

"Suka hatilah apa orang nak kata. Janji aku bahagia" 
"Sorry, aku bukan jenis dengar cakap orang"
"Eh gi mampus ah apa orang nak kata"
"Hm aku tak kisah dengan apa yang orang nak kata ... aku redha" 

Tapi hakikatnya semua orang takut dengan pandangan orang lain. Mungkin bukan takut. Maksud aku semua orang ambil tahu dengan apa yang orang lain cakap. Betul kan ? Walaupun kita rasa macam lagu Yuna 
"Ini tidak adil tidak adil baginya. Ini tidak adil tidak adil bagiku " Aku tahu tak kena mengena tapi .. biarlah. Blog aku kan.  Agaknya apalah yang orang fikir pasal aku ?

Tak guna tak guna tak guna betul lah siapa yang kata aku serabai selekeh selebet walaupun betul. heh. Sebenarnya post ini tidak ada motifnya. Saja nak post untuk mengambil aura atau mood untuk belajar sekejap lagi. 




No comments :